A A A

Valmierā norisināsies bezmaksas seminārs kampaņas ?Uzslavē labu servisu!? ietvaros 

Drukāt
07.02.2013

Labsserviss.lv sadarbībā ar galveno partneri Lattelecom organizē bezmaksas reģionālos seminārus ikgadējās kampaņas ?Uzslavē labu servisu!? ietvaros, lai informētu un izglītotu uzņēmumus un pašvaldību iestādes par iespējām, kā uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni. Šogad īpaša uzmanība tiek pievērsta uzņēmumu un iestāžu iesaistīšanai un informēšanai no visas Latvijas reģioniem.
 

Seminārs Valmierā norisināsies 1. februārī, Valmieras pilsētas pašvaldības telpās, Lāčplēša ielā 2, plkst. 11:00. Pasākuma laikā būs iespēja uzzināt vairāk par uzņēmumu un iestāžu iespējām kampaņas šUzslavē labu servisu" ietvaros. Tiks pieaicināts mārketinga eksperts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar idejām, kā veiksmīgāk izmantot kampaņas ideju uzņēmumos! Pasākumā piedalīsies arī Lattelecom un LTRK pārstāvji, lai kopīgi ar dalībniekiem diskutētu par Laba servisa nozīmi uzņēmumos. Visus interesentus aicinām pieteikties pa tālruni 26348867 vai rakstot uz e-pastu registration@ideahouse.lv.

Reģionālie semināri paredzēti:
? 2013.gada 31.janvāris DAUGAVPILS - Biznesa inkubators "Ideju viesnīcaš, plkst 14:00
? 2013.gada 1.februāris VALMIERA - Valmieras pilsētas pašvaldība, plkst 11:00
? 2013.gada 4.februāris JELGAVA - Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs, plkst 14:00
? 2013.gada 5.februāris VENTSPILS - Ventspils pilsētas pašvaldība, plkst 14:00

Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā uzsver: "Semināru būtība ir pēc iespējas vairāk uzņēmumiem un iestādēm vērst uzmanību pie šī, šobrīd tik būtiskā jautājuma, kā uzņēmumos un iestādēs uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni.

Kampaņas šUzslavē labu servisu" būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt tos, kas sniedz izcilu klientu servisu, taču kampaņa arī sniedz lielisku platformu uzņēmumiem un iestādēm, kas ļauj novērtēt klientu servisa līmeni, izanalizēt pozitīvo, novērot nepilnības un saņemt rīcības plānu no ekspertiem, kā izskaust nepilnības, lai klientu apmierunātības līmenis augtu,?

"Augot konkurencei, ir ievērojami pieaugušas arī patērētāju prasības pret pakalpojumu sniedzējiem. Izcilam servisam ir jābūt ikviena uzņēmuma biznesa un zīmola stratēģijas būtiskai daļai. Tāpēc, kopā ar kampaņu "Uzslavē labu servisu" aicinām pievērst uzmanību kvalitatīvam klientu servisam un Laba servisa semināri ir lieliska vieta, kur iedvesmoties no labiem piemēriem, veicināt viedokļu un pieredzes apmaiņu starp uzņēmumiem. IT nozares serviss var lepoties ar augstu novērtējumu Eiropas valstu līmenī - pēc EK 8. Patērētāju tirgus pētījuma IT nozares serviss ir atzīts par augstākas kvalitātes kā vidēji Eiropā, tādēļ arī mēs, Lattelecom, dalīsimies ar kluba dalībniekiem savā pieredzē un uzkrātajās zināšanās klientu servisā," stāsta Gusts Muzikants, Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs.

Šogad kampaņai pieteikušās uzņēmumi un iestādes no visas Latvijas (alfabētiskā secībā) -
Apavi 40+, Akvedukts, Banku augstskola, Bigbank, BTA, Daily, Daily Special, Daily Special Cafe, KID*, Krassky, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, Lombards24, McDonalds, Mobilly, Multikino, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Oriflame, Pansionāts "Madliena", Ribs&Rock, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Royalkids.lv, Steiku Haoss, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju Restorāns Le Dome.

Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv. Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu "Uzslavē labu servisu!". Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu - internetā, pa Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni vai pašā apkalpošanas vietā.

Marta mēnesim noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvot ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi šKlienti mūs uzslavē 2013". Un Labsserviss.lv atzinīgi novērtēs visus kampaņas dalībniekus izsniedzot atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā, jo tikai kopā mēs varam sasniegt labākus rezultātus un celt klientu servisa kvalitāti Latvijā!

Labi vārdi vairo labus darbus!
Uzlabojam klientu servisu Latvijā kopā!

 

Informāciju sagatavoja
IEVA MELBĀRDE
LabsServiss.lv mārketinga un komunikāciju vadītāja