A A A

Iesniegums krīzes pabalsta saņemšanai

 

Krīzes pabalstu ārkārtējās situācijas laikā var saņemt personas, kuras:

  • nesaņem dīkstāves pabalstu;
  • personai saistībā ar ārkārtējo situāciju nav ienākumu (piemēram, persona ir bezalgas atvaļinājumā vienu mēnesi vai ilgāk, personai ir piešķirts bezdarbnieka statuss, bet vēl nav saņemts bezdarbnieka pabalsts, persona ir pašnodarbinātā un ir zaudējusi ienākumu avotu. Arī gadījumos, ja Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra ir pieņēmusi lēmumu atteikt pabalsta piešķiršanu, izņemot, ja persona pārtraukusi darba tiesiskās attiecības pēc pašas vēlēšanās);
  • personai ir radušies papildus izdevumi, ko tā pati nespēj segt, atrodoties pašizolācijā saistībā ar atgriešanos no citas valsts (piemēram, ienākumi un uzkrājumi iztērēti papildu mājoklim, viesnīcai, transportam);
  • persona atrodas vai ir atradusies karantīnā un tai nav iztikas līdzekļu.

Lai iesniegtu pieprasījumu Covid-19 krīzes pabalsta saņemšanai:

* lejuplādējiet Iesnieguma veidlapu savā datorā, aizpildiet to un saglabājiet; (55.00 KB)

* klikšķiniet uz saiti "E-iesniegums iestādei", nokļūstot valsts pārvaldes portālā www.latvija.lv; 

* autorizējieties ar kādu no piedāvātajiem Jums pieejamajiem autentifikācijas veidiem (internetbanka, eID, eParaksts, eParakstsmobile);  

* atveroties e-pakalpojuma izpildes formai, atzīmējiet, ka esat iepazīstieties ar e-pakalpojuma lietošanas nosacījumiem, klikšķiniet `Tālāk`;

* iestāžu sarakstā sameklējiet `Valmieras pilsētas pašvaldība`, klikšķiniet `Tālāk`;

* aizpildiet sadaļu `e-iesnieguma saturs` (apakšsadaļā `Tips` izvēlieties `Lūgums`) un, noklikšķinot `Izvēlēties datni`, pievienojiet Jūsu datorā saglabāto aizpildīto iesniegumu;

* sadaļā `iesniedzēja kontaktinformācija` klikšķiniet `Pievienot`, norādot savu adresi, pārējo kontakinformāciju un veidu, kā vēlaties saņemt atbildi;

* nākamajā solī varēsiet vēlreiz pārbaudīt, kā noformēts Jūsu iesniegums, un, ja viss kārtībā, klikšķiniet `Iesniegt`.

 

Informācija aktualizēta 29.04.2020.